Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2006 21:22 - CONGRATULATIONS!
Автор: kalinvv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1926 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.09.2006 21:26


imageХехе, ха честито! Никой не ни е питал дали искаме да влизаме нито в ЕС, нито в НАТО , но щом като казват - ще празнуваме!
  • Цените ще паднат!
  • Заплатите ще се вдигнат!
  • Гейовете ще станат 20% от населението и ще почнем да ги женим - Азис вече постъпи като европеец!
  • В скоро време се очаква да имаме и премиер  или президент - гей - европейска тенденция!
  • Новата губерния на ЕС ще разцъфне!
Ей това е Европа!



Гласувай:
0



1. dosheva - Дааааа
29.09.2006 10:53
мен много ме е яд, че никой не ни пита искаме ли да влизаме, или не искаме. Не сме били дорасли.
цитирай
2. kassandra - ами не съм много сигурна, но според ...
29.09.2006 11:26
ами не съм много сигурна ,но според мен не ни искат защото където сме ние всичко се разпада:)а пък на нас ни е през онази работа искат ли ни или не-българина е изобретателен- на всякъде вирее,на всякъде се справя и на всякъде може да не ...работи:)
Пък и нали сме нация техническа,ще им намерим....дупка в оградата,така де обичаме да изненадваме другите...:)Така,че да му мисли Европата,щото ние сме си европейци открай време и гоним да стигнем американците....не се даваме лесно..така де :)като сме последни и се обърнем можем и първи да излезем.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinvv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 409774
Постинги: 72
Коментари: 519
Гласове: 704