Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2006 22:31 - Мдддааа
Автор: kalinvv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1756 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.10.2006 17:01


imageСлед първата световна война всички творци се сдухват и ги избива на щуротия. Изкуството тотално напуска реалността и вече всеки пише, рисува и композира каквото му падне. Вероятно голяма част от тези творци през войната са стреляни в в мозъка и на това се дължи липсата на идеи. Дадаистите са сядали над белия лист и са почвали да пишат каквото им дойде на ума, доколкото са имали ум. Ще ми се и аз някой път да поразхищавам словесните изразни средства по този начин. Но, образованието ми не е пряко свързано с изкуството, така че ако прочете някой разбирач да не ми се сърди - не съм спец в областта на дадаизма. Просто забравих за какво исках да кажа и пиша кавото ми падне.
А, да - мислех да пиша за секс  - нещо загатващо много охкане и пъшкане, за да вляза в топ 20. Ма няма да го направя. Ще говоря за нещо също  толкова онанистическо и съвършено нерепродуктивно. Нека ме простят хората, които ме познават като вярващ християнин и не очакват такъв език от мен.
Ще поговоря малко за изборите, макар с риск да изгоня аудиторията си.
Предстои ви отговорно решение. Страната ни е на ръба на хаоса и разрухата. Гласувайте за Долен Сидеров - хаосът трябва да стане пълен, щото при нас всичко е половинчато, та и хаосът ни такъв един никакъв. Тогава чичо Буш, който много ни обича, ще ни прати миротворци и те ще ни въведат ред. Щото явно е, че ние вече толкова време не можем да си го въведем сами и така ще продължиим да си живеем - на ръба на хаоса и безредието и нищо няма да си оправи.
А Чичо Буш (или които там е на власт) като се притече на помощ, може да ни изтрепе, но поне ще има промяна. Това е!

image


Тагове:   Мдддааа,


Гласувай:
0



1. dosheva - Не вярвам да стане толкова страшно. ...
26.10.2006 18:34
Не вярвам да стане толкова страшно.
Кучета, които лаят не хапят. Волен имитира Хитлер на моменти, но нито има силата му, нито мотивацията на народа. Просто..това му е метода да привлече вниманието. Наистина ли вярваш, че може нещо да направи? ПАРЛАМЕНТАРНА РЕПУБЛИКА СМЕ. - това, че е главнокомандващ нищо не означава. Та ние нямаме армия!
Но...за майтапа наистина мисля да гласувам за Болен. Те се подиграват с нас. Защо и аз да не го направя? Смешници. Аууу, как ще се смея - ама с цяло гърло! Ще е веесеелооо :):):)
И НЯМА ДА ИМА ВОЙНА! - тва с рекламката играчка-плачка си е чиста пропаганда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinvv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 410170
Постинги: 72
Коментари: 519
Гласове: 704