Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2006 19:07 - Измами!
Автор: kalinvv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2963 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

imageАбсолютно правило е, че е крайно неизгодно в България да се взимат стоки на кредит. Взех си телефонче от магазин на една малка верига - Phonex. Офертата ми изглеждаше примамлива. Телефонът беше на стойност 209лв, но с кредит, обслужен от Пощенска банка, 9 месеца трябва да плащам по 25 и нещо - тоест, оскъпяването е някакви двадесетина лева. Продавачът спомена, че щели да ми дадат и кредитна карта Evroline, но можело да се откажа от нея и да не я ползвам и няма да ме товари допълнително (аз споменах, че не ми се плаща и за кредитна карта).

Принципно вярвам на продавач от търговска верига. В края на краищата, нали е само работник там. Подписах договора с намерението да си плащам вноските на банката, без да се занимавам с кредитни карти. Днес получих евролайното. Веднага се обадих на “Обслужване на клиенти”, за да се осведомя подробно за условията. Оказа се, че телефонът ми хич не излиза изгодно. Още до 6-ти декември трябва да платя месечната си вноска + 25 лева за издаване на картата + 2.50 за обслужване на кредита. От там нататък ще си плащам по 2.50 всеки месец за обслужване на кредита, които ще се добавят към месечната вноска за погасяване. Нямам право да се откажа от ползване на картата, за да не ми дърпат по 2.50 и само да им превеждам парите, които дължа. Имам право да се откажа от картата само, когато е на нула. Тоест всичко е с цел, ако може да ти смъкнат кожата от гърба.

Преди време по същия начин правих покупка през jet кредит и пак това, което купих ми излезе доста солено. Тогава си каза, че вече кредит не тегля за нищо на света, но ето че пак успяха да ме подлъжат.

Братя българи,

Колкото и да ви се струват примамливи условията за кредит на стоки, не се връзвайте! Вероятно крайната цена ще ви излезе с една трета оскъпяване. Всички реклами ви показват само стръвта, а зад нея винаги има кука.




Гласувай:
0



1. nakom - Ми то батко
17.11.2006 20:33
стръвта е за шарани.Да си чел какво си подписвал.
цитирай
2. анонимен - hehe
17.11.2006 20:54
to v magazin s advokat li da hodim. Zashto na zapad tova se slu4va riadko, a tuk e ejednevie
цитирай
3. ssstto - Да ни е честит
17.11.2006 23:03
новият комисар който ще защитава европейските потребители-Меглена Кунева.
цитирай
4. анонимен - da go duhat ot evroline
12.09.2007 23:10
nito kartata im iskam nito parite MO6ENICIIIIIIIIIIIII
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinvv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 409938
Постинги: 72
Коментари: 519
Гласове: 704