Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2006 16:20 - Бог не вярва на сълзи
Автор: kalinvv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2462 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 18.09.2006 17:18


imageНаташа Кампуш - сега много добре изглеждащо 18 годишно момиче прекарва 8 години и половина в плен. Странно, но въпреки това изглежда съвсем нормална. Гледах това по новините, но едва вчера прочетох цялото и интервю в пресата. Разсъждава много зряло за възрастта си. Похитителят и не я е лишавал от възможността да чете и тя явно не е изостанала в интелектуалното си развитие.
Половината си детство е прекарала в бункер с размери 2 на 3 метра - в известен смисъл по-зле от Робинзон. Не е имала контакт с никого, освен с похитителя си   В интервюто я питат:

  - Вярвате ли в Бог?
 
- Ами, раздвоена съм - да, малко.
  - Молихте ли се?
 
- Да, но по-късно вече не. И престъпникът също се молеше...

Не мога да скрия любопитството си - за какво ли се е молил престъпникът?


Тагове:   Бог,   сълзи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu -
18.09.2006 16:33
то е ясно и да се молиш - нема смисъл!
цитирай
2. mobo - абе само аз
18.09.2006 16:37
ли съм толкоз циничен че зад цялата шумотевица да ми се привиждат некви глупави машинации с цел трупане на тиражи и създаване на изкуствени медийни сензации?
цитирай
3. killu -
18.09.2006 16:42
.....мислех че имаш предвид божето мълчание. Не не си и на мен ми минават такива през главата но единственото, което не се вързва е смърта на похитителя.....
цитирай
4. kalinvv - ами имам предвид..
18.09.2006 16:56
Имам предвид това, че въщност престъпникът е бил религиозен, колкото и парадоксално да звучи. Молил се е, плакал е (вероятно?!), но какво от това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinvv
Категория: Лични дневници
Прочетен: 409284
Постинги: 72
Коментари: 519
Гласове: 704